A personal Blog about my favorite things...

Sunday, March 29, 2015

Spring Bags



Einen schönen Sonntag!
Wie war euer Wochenende?
Wir waren gestern Abend auf einem Geburtstag und jetzt soeben -nach kurzer Abstinenz- im Fitnessstudio. Ich liebe aktuell diese tollen bunten Taschen, die es überall zu sehen gibt. Ich kann mich eigentlich gar nicht entscheiden, was für eine ich haben möchte! Besonders wenn die so nebeneinaner stehen, ziehe ich jede Farbe in Betracht! Oben zeige ich euch mal meine Top 3 (mit passenden Schuhen). Was denkt ihr?
Melina

Happy Sunday! 
How was everyone’s weekend?! 
We have been on a friend´s birthday and now -after a short abstinence- in the gym. 
I adore the colourful bags that are currently in the onlineshops to find! Above are some of my favorite handbags and shoes for the new season! I´m not shure which bag I should take. What do you think?
Melina

SHARE:

No comments

Post a Comment

Shop My Wardrobe

Blogger Template Created by pipdig