A personal Blog about my favorite things...

Sunday, May 3, 2015

White dress

 Heute gibts eine kleine Outfitinspiration für euch auf dem Blog. Ich habe dieses weiße hübsche Kleid letzte Woche getragen, als es draußen noch etwas sonniger und schöner war. Ganz unten zeige ich euch ein paar Shoppingideen mit ähnlichen Kleidern. Vielleicht ist auch eins für euch dabei?
Habt eine schöne Woche :-)
 Melina

Kleid: Mango
Jeansjacke: VILA
Sandalen: Lola Cruz


A little feminine and dressy outfit inspiration for your Sunday morning. I´ve worn this cute dress last week, when it was a bit sunnier and nicer outside. You can find more cute summer dresses on the bottom of this blogpost.
Have a nice week :-)
Melina

dress: Mango
denim jacket: VILA
shoes: Lola Cruz


SHARE:

2 comments

  1. Wunderschönes Kleid

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    Gewinne ein 925er Silberarmband und ein Reinigungschaum von Shiseido auf meinen Blog.
    Win a 925 silver bracelet and a gentle cleanser by Shiseido on my blog.

    ReplyDelete
  2. Das Kleid ist bezaubernd !

    Love Minnja - minnja.de

    ReplyDelete

Shop My Wardrobe

Blogger Template Created by pipdig